Vak/Gamma Kies een vak Aardrijkskunde Biologie Chemie Cultuur en gedrag Duits Economie en handel Engels Filosofie Fin. & econ. geletterdheid Frans Fysica Geschiedenis Godsdienst Informatica en dactylo Islamitische godsdienst Kantoor-Verkoop Kunstbeschouwing Mavo MEAV Mens & Samenleving Muziek Natuur en Ruimte Natuurwetenschappen Nederlands PAV Sociologie en psychologie STEM Techniek Wetenschappen Wiskunde Methodes / ReeksenPienterFormule 1Formule 1 voor de B-stroomFormule 1 voor de arbeidsmarktfinaliteitInkijkexemparen Formule 1Visie en conceptBestelinfoOptimaal GO!Argument Blijf op de hoogte Catalogus Modernisering diddit Bezorg je boekenlijst en steun Bednet Contacteer je educatief adviseur Klantenservice Home Secundair onderwijs Wiskunde Formule 1 Visie en concept Een heldere structuur Delen Een heldere structuur (klik op de afbeeldingen voor een vergrote weergave) Inleiding Bij het begin van elk hoofdstuk maakt de leerling in een korte inleiding kennis met het onderwerp waarover hij/zij iets leert. Bekijk voorbeeldpagina's en inhoudsopgaves Planner In de ‘Planner’ kan de leerling volgen wat hij/zij allemaal al gedaan heeft in een hoofdstuk. Als het bolletje telkens ingekleurd wordt bij het afwerken van een onderdeel, kun je mooi de voortgang van de leerling volgen. Evaluatie en scoreblad Op deze pagina kan de leerling scores bijhouden, ontdekken welke oefeningen nog gemaakt moeten worden en eindresultaten verzamelen. Aan de slag In ‘Aan de slag’ krijgt de leerling de leerstof te zien. Op basis van het logo in de kantlijn weet de leerling of hij/zij zelf een verwerkingsopdracht dient te maken. Andere logo's geven aan of het rekenmachine gebruikt mag worden, ... . (klik op de afbeeldingen voor een vergrote weergave) (Klik op de afbeeldingen voor een vergrote weergave) Ben ik mee? In ‘Ben ik mee?’ ontdekt de leerling waar hij/zij goed of minder goed in is. Als de scores netjes ingevuld worden op het scoreblad, vindt de leerling makkelijk terug welke oefeningen gemaakt moeten worden in ‘Op mijn maat’. Op mijn maat Het resultaat uit ‘Ben ik mee?’ leidt automatisch naar oefeningen op maat van de leerling, oefeningen die hij/zij aankan! Alle oefeningen binnen een onderwerp hebben hetzelfde doel. Het is de persoonlijke 'rijstijl' die bepaalt onder welk metertje de leerling oefent. (klik op de afbeeldingen voor een vergrote weergave) Even samenvatten Op het einde van elk hoofdstuk vindt de leerling alles wat hij/zij heeft geleerd, bijeengebracht in een handige samenvatting. Die kan gebruikt worden als hulp bij het studeren. Test op mezelf In ‘Test op mezelf’ kan de leerling eigen vorderingen meten. Wedden dat iedereen een versnelling hoger geschakeld is? Gamezone De gamezone sluit elk hoofdstuk af met een puzzel, een spel of een uitdaging. Wiskunde is leuk! Wil je nog meer? Neem tablet of computer en verken ons onlineleerplatform, diddit. Daar vind je nog meer oefeningen op maat van de leerling zodat hij/zij de leerstof helemaal onder de knie krijgt. Bekijk alle informatie over diddit