Vak/Gamma Kies een vak Accountancy Biologie Chemie Communicatie Didactiek Economie Geschiedenis Handel - Expeditie - Vervoer Health care Informatica Management en organisatie Marketing & Sales Mens en maatschappij Recht Statistiek Wiskunde Methodes / ReeksenDit is marktonderzoekMarketing voor doenersBestelinfoOver het boek: doel en aanpakOver de auteursDistributiekanalen in marketingperspectief Catalogus 2022-2023 Wat is nieuw in 2022? Aanbod voor graduaatsopleidingen Uitgaven inkijken Jouw boek op maat Digitaal studiemateriaal Contacteer je accountmanager Klantenservice Home Hoger onderwijs Marketing & Sales Marketing voor doeners Delen Marketing voor doeners An Boone – Christof Jans – Harold van der Kraan Met Marketing voor doeners schreven de auteurs een uitermate praktijkgerichte leidraad bij de uitwerking van een marketingplan. praktische cases die doorheen het hele boek lopen breed inzicht in het vakgebied marketing talrijke voorbeelden Vraag je beoordelingsexemplaar aan Bekijk de inhoudsopgave Marketing voor echte doeners Door de combinatie van het kader, de vele voorbeelden, het practicum, het werkstuk en de evaluatie per hoofdstuk verwerf je met Marketing voor doeners in een mum van tijd de knepen van het vak marketing. Het vormt een goede leidraad en steun bij het uitwerken van een marketingplan, zowel voor studenten ter voorbereiding op een job in een marketingcommunicatie-omgeving, als voor de startende ondernemer die meer inzicht wil verwerven in marketing. Doorblader een voorbeeldhoofdstuk! Ik wil meer zien! Wegwijs in de praktijk van marketing Marketing voor doeners is het resultaat van een perfecte bundeling van de ervaring van de auteurs, die tegelijk lesgeven in het hoger onderwijs én pal in het werkveld staan. Het boek wil vooral een breder inzicht geven in het vakgebied marketing: de 6 P’s worden uitgediept, met oog voor de traditionele en digitale marketing, telkens toegepast op een product én een dienst. De 6 P’s worden ook vertaald naar het marketingplan. Aan het eind van elk hoofdstuk kozen de auteurs voor enkele steeds terugkerende elementen, om goed te kunnen vasthouden wat je in dat hoofdstuk bijgeleerd hebt: een practicum met een verdere verdieping in bepaalde marketingonderdelen aftoetsing in de vorm van een quiz, online toets, stellingen… een aantal vaktermen Meer over doel en aanpak van het boek Extra's online op mijnstudiemateriaal.be oplossingen voor de docent Het online lesmateriaal is toegankelijk voor docenten die het handboek als verplicht studiemateriaal voorschrijven aan hun studenten. Vraag jouw code aan via hoger.onderwijs@vanin.be. Blijf op de hoogte Blend: jouw boek op maat Met Blend kan je jouw versie van Marketing voor doeners op maat samenstellen. Kies hierbij hoofdstukken uit één of verschillende uitgaven van De Boeck, al dan niet aangevuld met eigen materiaal. Een boek op maat kan al vanaf 10 exemplaren!Heb je vragen bij Blend? Stel al jouw vragen aan onze accountmanagers. Ga naar Blend Kunnen wij je helpen? Asella De Vos Bereikbaar alle werkdagen behalve maandag: +32 (0)472 40 39 55 accountmanager@vanin.be Barbara De Schrijver Elke werkdag bereikbaar via: +32 (0)479 86 90 65 accountmanager@vanin.be