Cover_Distributiekanalen_2018
Distributiekanalen in marketingperspectief
Leen Lagasse

Distributiekanalen in marketingperspectief behandelt het distributiebeleid van ondernemingen. Hoewel het boek eender welk type organisatie als conceptueel
vertrekpunt neemt in het eerste hoofdstuk, ligt de verdere klemtoon op de commerciële distributieproblematiek van producenten, dienstverleners en distribuanten. De wisselwerking van het distributiekanaal en zijn actoren – waaronder de moderne, digitaal geconnecteerde consument – met de sterk veranderende omgeving wordt hierbij sterk beklemtoond.

Het boek baseert zich niet alleen op de recente wetenschappelijke literatuur die de commerciële distributieproblematiek probeert in kaart te brengen en te verklaren, maar maakt ook stelselmatig de vertaalslag naar de realiteit van het hedendaagse Belgische distributielandschap dat immense veranderingen ondergaat omwille van het sterk gewijzigd koopgedrag. Naast de onmisbare theoretische denkkaders en -concepten ontmoet de lezer dan ook heel wat recent Belgisch cijfer- en feitenmateriaal.

Distributiekanalen in marketingperspectief is uitstekend geschikt als basiscursus
voor diverse vormen van hoger onderwijs, maar zal ook wie professioneel begaan
is met het reilen en zeilen van de distributiekanalen beslist aanspreken.

Bekijk de inhoudsopgave

Bekijk het aanbod



Asella De Vos 2022 klein

Barbara De Schrijver 2022 klein

Kunnen wij je helpen?

Een boek op maat in enkele clicks?

Met Blend kan je eenvoudig een boek op maat samenstellen. Kies uit hoofdstukken van De Boeck en voeg - als je dat wenst - je eigen lesmateriaal toe. Een boek op maat kan al vanaf 10 exemplaren!

Heb je een andere vraag?

Wil je een beoordelingsexemplaar of heb je een andere vraag? Onze accountmanagers staan voor je klaar!

accountmanager@vanin.be

Asella De Vos (alle werkdagen behalve maandag):
+32 (0)472 40 39 55

Barbara De Schrijver 
+32 (0)479 86 90 65